2009. november 5., csütörtök

Pasi...áááá

Persze férjezett/pározott sorstársaimnak nem kell bizonygatnom, hogy életünk párjai naponta képesek valamivel kiakasztani bennünket, de néha az átlagnál is meglepőbbek...legalábbis az enyém...

A minap ő hozta anyóséktól hazafelé a srácokat és bejöttek értem a sulihoz. Látom a kocsiban, hogy a lánykán kabát, a fiún egy szál vékony pulcsi; még nem is szólok semmit, mikor pasi szemrehányóan közli: Nem tudtam bekötni kabátostul, mert TE nem állítottad be az övet.

WTF??!

5 rohadt éve használjuk a gyerekülést és nem tudja, hogy egy *** egyszerű mozdulattal állítható az öv?!

1 megjegyzés:

  1. na ez nálunk is így megy! De én az ilyeneken már nem tudok kiakadni! 20 év alatt már megszoktam,és átlépek az ilyeneken! de én alapvetően egy nyugis emberke vagyok!

    VálaszTörlés