2009. november 18., szerda

Egyszer véget ér...

Ugye mindenki tudja, hogy van két rádióállomás amelyek műsora ma hallható utoljára. Nem igazán tiszta körülmények között született döntés a megszün(tet)ésükről, felháborodott ország-világ, de attól még a döntés él, a rádiók mennek.

Nem akartam hallgatni az utolsó napi műsort. Különösen nem az utolsó Bumerángot. Aztán ma reggel felkeltünk és én automatikus mozdulattal nyúltam a rádióhoz...

Ritka szar ügy ez. Mint kábé minden ami mostanság történik ebben a nyomorult országban. Nem, nem vagyok pesszimista. Realista vagyok. Ami itt megy egyre rosszabb és szerintem csak még rosszabb lesz.

A hangulatomat csak kissé befolyásolja az, hogy tegnap este ismét megpróbáltak betörni hozzánk, ráadásul ismét olyankor mikor itthon voltunk. Valami állat módszeresen szétvágta a kerítésdrótunkat, de vagy a kutya ijesztette el őket vagy már az, mikor a pasi kiment a kutyaugatásra, de legalább más kárt nem tudtak okozni.

2 megjegyzés:

  1. Én AKARTAM hallgatni, és hallgattam is...
    És szar most :S

    VálaszTörlés
  2. Én meg a danubiust hallgattam míg reggel beértünk a kórházba,háát pont azt a rész mikor mind a 2 adót lehetett hallani,és majdnem bőgtem az autóba,hogy lehetnek ilyen erősek,és még ők biztatják a hallgatókat!Remélem sikerűl nekik amit szeretnének!

    VálaszTörlés