2010. december 31., péntek

Üdv. 2011!

Megnyertem a gyerekbulit egyedül, itthon, de végülis annyira nem bántam ezt a kissé öreges verziót. Azt ugyan nem gondoltam, hogy Judit tényleg kihúzza éjfélig ébren, de csak sikerült neki, bár a Himnusz alatt már alig bírt állva maradni :P Nem csoda, hiszen délután lovagoltak, korcsolyáztak, előző nap meg papáékkal, unokatesókkal a Ligetben őrjöngtek félnap....

Vacsi után buliztunk: rádió max hangerőn, karácsonyfaizzó villogós üzemmódban, villanyok lekapcs és mezítlábas tappancsok a parkettán =) Aztán egy kis játék, persze a karácsonyi ajándékokkal, egy dínómese megtekintése a tévében, majd az én remek ötletem nyomán közel egy óra csatangolás-hancúr odakint a hóban, este 10 után :) Miután bejöttünk, fiam még megvacsizott még egyszer, de aztán végleg kidőlt, Judittal még kártyáztunk éjfélig.

B.Ú.É.K!


Csak mellesleg jegyzem meg, hogy baromira sajnálom azt a sok szegény, szerencsétlen, csóró embert a közvetlen környékünkön aki ugyan a számláit nem tudja befizetni, a kölkének nem tud göncöt venni, de kéttucatnyi tüzijátékrakétára azért futja nekik.....Nagyobb örömük ne legyen az új évben.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése