2010. december 9., csütörtök

Mikulás

Kezdjük azzal, hogy nem vagyok normális. Eddig nincs új infó, ugye? ;-)
Nem elég, hogy elvállaltam az SZMK elnökséget az oviban, mindkét csoportban, de végül hót egyedül intézhettem a Mikulás-csomagok beszerzését, csomagolását, szállítását. No, nem mintha ez olyan veszett nagy meló lenne normális esetben.... Csak ugye ott az első mondat. Folyománya, hogy persze képes voltam minden kölöknek az óvodai jelével dekorált, saját kezűleg készített mézeskaláccsal kiegészíteni a csomagocskáját. Éjjel kettőkor kész is volt a 33 csomag + 6db az óvodai dolgozóknak.
Nem mellesleg, tényleg veszett jól néztek ki (én meg szerény vagyok, ugyebár) De tényleg! Azt mondta a gyerekem, hogy a mézeskalácsok egész hasonlóak voltak azokhoz amiket én szoktam karácsonykor, csak szebbek. Naaa, ti képesek lennétek a szó legszorosabb értelmében felülmúlni önmagatokat? Ugye hogy nem? :P :P :P

Képet majd töltök fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése