2010. december 22., szerda

Gyesznyó

Régóta töröm már a fejem, hogy karácsony esti lakomának mit tálaljak fel kis családom asztalára, de egészen tegnapig csak az volt biztos, hogy idén végre nem csak tervezem, de készítek is harcsapaprikást, úgy klasszikus módon, kapros túrós-csuszával. Aztán kedves férjem hazatért egy gyanús szatyorral....
Közelebbi szemrevételezést követően megállapítottam, hogy a darabolós gyilkosság áldozata egy vaddisznó volt és egy lapockája, bordarésze és gerince lapul a csomagban. A szállító kihallgatása nyomán beigazolódott a gyanúm, hogy kedves ismerősünk vadászkalandjának eredményéből kaptunk kóstolót. A bordát rögtön le is sütöttem, nagyon fini volt, a lábszárcsontot feldobtam levesnek, a többit bepácoltam és a kamrában helyeztem el, hogy majd karácsonyi vacsi legyen belőle. Azt hiszem, a lapockából inkább pörköltet készítek, a karajt meg kisütöm egyben, fűszeres kéregben.

Luxuskarácsony :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése