2010. január 4., hétfő

Tíz év

Elmúlt 2009 is és épp arról beszélgettünk a férjemmel, hogy milyen hamar eltelt ez az évtized. Tiszta röhej! Mindketten igen tisztán emlékszünk az ezredfordulóra amit még a szüleim pestszéli házában ünnepeltünk, "piciny" házibuli keretében a kutyás haverokkal. Mennyi minden másképp volt akkor!
A teljesség igénye nélkül: 1999-2000 fordulóján
- a szüleimmel éltem,
- nem voltam férjezett,
- nem volt gyerekem,
- főiskolára jártam,
- talán volt már betárcsázós netünk,
- néha futogattam,
- már nagykorú voltam,
- nem volt még jogosítványom,
- Benji volt az egyetlen kutyám,
- nyelvészetet akartam hallgatni,
- egész jól beszéltem oroszul,
- ugyanaz a bringám volt, ami most,
- nem ismertem egy csomó érdekes ésértékes barátot akiket most ismerek,
- volt egy közeli barátom aki azóta teljesen távoli lett...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése