2012. február 1., szerda

Röhej 2

Az előző bejegyzés folytatása.

Tegnap elzarándokoltunk a srácokkal kicserélni a vacak csizmákat. Természetesen visszavették gond nélkül, válasszunk helyettük mást.
Oda-vissza hetvenhétszer átnéztem a teljes gyerekcipő-kínálatot és alig találtam egyáltalán BÁRMIT ami a kölkeim lábára jó és nem kettessel kezdődik az ötjegyű szám az árcimkén.....
Öcsinek eredetileg valami télieset akartam, hiszen a régi beázik, a másik pedig dörzsöli a bokáját (erről jut eszembe, el kéne mennünk ortopédiára, mert semmit se alakul a boltozata hiába mezítlábazik, szaladgál, mászik, ugrál), vagy ha mást nem, alkalmi(bb) jellegű cipőt se bántam volna, mert az sincs. Hát nem is lett. Pont a két méretkategória (25-30, 31-35) között van, az egyikből a 30-as kicsi, de abból nincs nagyobb, a másikból a 31nagy , de nincs belőle kisebb....Ha netán jó lenne a méret akkor vagy überdrága vagy más okból nem jó, pl több cipőbe konkrétan nem fér bele a gyerek egyáltalán nem bumfordi lába, az oldalt zippzáros nem ér össze és hasonlók. Végül egy edzőcipőt vettünk, jó lesz tavaszra...
Juditnak téli cipője szerencsére van, így suliba való váltócipőt néztünk. Naná, hogy villogós, csillogós, halványlila rémséget választott :o Még azt se mondhattam, hogy drága :P Kiváncsi leszek, szerintem a tanító néni úgy küldi haza, hogy csak úgy füstöl. Nem hiszem, hogy suliba való e a villódzó izé. (van másik könnyű cipője, szerintem az kéne bentinek, ez meg majd tavasszal jó lesz kint szaladgálni)

A végére azért akadt egy jó hír, mivel mindkét cipőt az akciós kínálatból választottuk, az egyiket féláron adták, így végül a cserével együtt még visszakaptunk pénzt :)
Jó lett volna körülnézni magamnak is cipőügyben, de két nyügis kölökkel már nem volt energiám... Maaaajd máskor :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése