2012. február 13., hétfő

Az éltető víz

Aaaannyira jó, hogy megint nincs víz....

Múlt vasárnap csak este nem volt, túléltem. Gyerekek cicamosdással megúszták, volt palackos vizünk inni, mire mi akartunk fürödni addigra meg már volt vezetékes.

Csütörtök délután a szomszéd szólt, hogy gyorsan töltsek vizet, mert csőtörés van előttük az utcán, mindjárt jönnek szerelni, nem tudni, meddig tart majd. Szerencsére estére megcsinálták. (igaz, a szomszéd kocsifelhajtóján azóta is tátong egy bazi gödör, mert az egész tápió-vidéki sivatagban nem akad két talicska homok, hogy betemessék.....ja, és szalagjuk sincs körülkeríteni, hogy addig se essen bele senki....no komment)

Tegnap izgisebb volt, reggel még minden oké, mosógépet elindít, reggeliz,állatokat etet-itat, aztán el akartam mosogatni, de már nem volt mivel....Először azt hittem, a szomszédéknál szerelnek valamit, de rájöttem hamar, vasárnap lévén ez nem túl valószerű. Mikor még délben sem volt víz, kezdtem morcos lenni. Körbeérdeklődve kiderült, a polgármesteri hivatal előtt van csőtörés, aszfaltot törnek, szerelnek.... Persze kivételesen nem töltöttem meg az állatok vizesvödreit előre, nem maradt fürdővíz a kádban és nem volt itthon palackos vizünk se, így állatkáknak és wc öblítéshez olvasztgattam a jeget, aztán a pincében még találtam egy üveg ásványvizet, így a rizst volt mivel főznöm a kajához.
Délután fél öt körül állt vissza a rend, de még később volt rövidebb kimaradás. Ma reggel suliba menet láttuk a krátert az utcán, kiváncsi leszek, mikorra temetik be....

Ja, mellesleg mire visszajöttem megint nem volt víz....ma se mosok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése