2012. január 31., kedd

Fotó

Gondolom, máshol is így megy ez, az oviba szokott jönni jeles alkalmakkor egy élelmes fotós, fényképeket készít a srácokról amelyeket a kedves szülők megvásárolhatnak ha akarnak. Ezzel nincs is baj. Viszont:
- kb olyan szinten fotóz, mint én, vagyis gyengén
- béna szerkesztéseket csinál, ronda kereteket biggyeszt a képekre, a fotókönyv-szerű fazon fantáziátlan, ugyanazt a képet tartalmazza többször
- gyakran nem igazítja ki a képarányokat, a kép megnyúlik
- és ami az előbbiek fényében elég gáz: baromi drága!
Lehet, hogy csak én vagyok ilyen árérzékeny, de gyenge minőségű fotókért darabonként 400 forintot elkérni szerintem rablás. A naptár, nagyítás, szines igazolványkép, stb árára nem is emlékszem pontosan, annyira kiakadtam amikor meghallottam.

Basszus, tizen forintokért lehet előhívatni digitális fotókat! :o



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése