2010. július 11., vasárnap

Húezerévenemírtam...


De valójában nem is nagyon történt semmi extra :P Egy-két bosszantó dologról most nem is akarok szót ejteni, így ugorjunk a tegnapelőtti gyereklegeltetésre aztán a maira.

Tegnapelőtt Cegléden jártam gyerkőcökkel és ha már ott voltunk, hát kerestünk egy játszóteret. Viszonylag egyszerű kis példány volt, ám rendelkezett egy kis drótkötélpályávalami teljesen magával ragadta a srácokat! Órakat töltöttünk ott, alig akartak hazaindulni :) Jól elfáradtunk mind, már én is rég rohangásztam ide-oda mély homokban, mezítláb ennyit..

Ma anyuval vittük el a srácokat alapetően pirosvonatozni. Mert ugye minden elővárosi vonalon járnak az új, piros, légkondis szerelvények csak felénk nem, így szegény gyereknek még nem volt alkalma ilyennel utazni. Reggel átmentünk Mamáékhoz és onnan zötyögtünk Pestre. Ott drága fiam kitalálta, hogy metrózni és villamosozni szeretne, végül a várba mentünk fel ezen közlekedési eszközök valamint a lábaink segítségével és sok sétálgatás, nézelődés, némi méregdrága kaja és egy fagyi után indultunk le.


Tulajdonképp szuper kis nap volt, bár az esti kutyabunyót ki tudtam volna hagyni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése