2012. március 14., szerda

Uhh...

Okos fiam a frászt hozta ma az óvónőkre. (rám csak később) Reggel, szokás szerint lesétáltunk az ovihoz és mivel mostanában felváltva kísérem be őt az oviba illetve Juditot a buszhoz, most Judit volt a soros, így Öcsi a kapuból egyedül ment be az oviba. Megvártam amíg az ajtóhoz ér és bemegy, biztos amin biztos, és csak aztán mentünk Judittal a buszhoz.
Délután, mikor mentem érte az oviba, meséli az óvónő, hogy drága fiammal reggel a bolt előtt találkozott, az utcán, kb 200méterre az ovitól....
Mint kiderült, Öcsi ugyan bement az oviba, de nem a csoportjába, csak a másik csoportszobáig, ahonnan kihozta a tegnap bent felejtett hajóját és szépen kisétált, mondván, utánam jön és odaadja a hajót, hogy vigyem haza....hogy közben még mit csinált, az rejtély, mert 7:20-max 7:23 lehetett amikor bement és háromnegyed körül találkozott az utcán az óvónővel(aki délutános volt hivatalosan, akkor még vásárolni készült éppen) Én persze addigra már sehol nem voltam, hiszen Judit fél nyolckor elment a busszal én meg léptem hazafelé tempósan....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése