2011. november 27., vasárnap

Húvazze....

Több esetben felkiáltottam már a címben szereplő hangsorral, legutóbb viszont csak magamban mondogattam, de elég sűrűn, egy délután. Nem történt semmi különös, egyszerűen ellátogattunk a fiam egyik ovistársához akivel mostanság gyakran játszanak együtt az óvodában és cserélnek eszmét munkagép témában :) Azt korábban is tudtam, hogy kissé elkapatott és akaratos gyerek, de az otthonukban tett látogatás így is megdöbbentett. Egy végtelenül elkényeztetett kölök akinek épp csak a falatot nem rágja meg az anyja, ráhagynak mindent, anyuci (és nagymama és az egész család kb) úgy ugrál ahogy a kis hatéves dugasz fütyül. Rendmániás, de ő nem tesz rendet, az anyját utasítja(!) lépten-nyomon. Ha ez nem lenne elég, folyton ordít, bármit mond csakis üvöltve és dadogva, soha egy kérés, minden utasítás....Én nem vagyok egy autoriter szülőtípus, de ha velem egy gyerek így beszélne..... :o
Rövid ottlét után már cseppet sem csodálkoztam, hogy az oviban rászálltak néhányan és direkt cukkolják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése